Geoblog.pl    kaparynio    Podróże    Azja 2008 a moze wiecej...........    Paradise found

Paradise found

Malezja
Malezja, Kuala Besut
Przejechano 19666 km

A zaczelo sie niezbyt obiecujaco, plaza ktora miala byc rajem byla droga pelna lezakow i jeszcz betonowe molo, bez zastanowienia wzielismy wodna taksowke i trafilismy w miejsce z naszych marzen. Plaza wychodzaca z dzungli 10 domkow godzina marszu do wioski rybackiej. Towarzyszy nam cala kompania Niemcow ( musze dodac ze juz nie pierwszy raz dogadujemu sie z nimi naprawde spoko) i mlody Anglik ktory nie mogl im darowac bomb zrzuconych na Londyn ;) zreszta co ja bede pisal...... kilka fotek na dole

Pawel Czajkowski
Pawel Czajkowski - 2008-05-31 11:50
Czesc
Milo sobie poczytac wasze relacje, nie wiem czemu ale od kiedy wyjechaliscie to jest jakos pusto w UK.
NIe ma co, wyjazd wyglada na podroz zycia i mam nadzieje ze nawet przez chwile tego nie zalujecie. Wiesz Pawel (polonez, wasy i turecki sweter) czekamy na wasz powrot. napiszcie troche wiecej o malezji, bo lecimy we wrzesniu.

Ogromne calusy dla Kariny
Pozdro

Asia i Bartek
Asia i Bartek - 2008-05-31 12:53
Hej, dziś jesteśmy pierwszy raz na waszym blogu i jesteśmy zachwyceni. Całujemy Was mocno, powodzenia.

kaparynio
kaparynio - 2008-05-31 13:28
Zalujemy to tylko tego ze nie mamy wiecej banknotow z krolowa w naszym budzecie no i ja tego ze nie zabralem ze soba wedki ;) Malezja rewelacja piekne plaze chyba troche spokojniejsze niz w Tajlandi no i jest kilka mozliwosci treku.
pozdrawiamy Was serdecznie dzieki za wszystkie komentarze, mamy juz troche homesicka ale podroz sie jeszcze nie konczy.....

Monika Mikołajewska
Monika Mikołajewska - 2008-05-31 14:16
Paweł, podróż życia, nie ma co... zazdroszczę :) a ja niedługo w pieluchy się wpakuję ;), ale może .... za kilka lat zrobimy sobie podobny wypad...wciągnęłam się w wasz blog całkowicie...ruszacie gdzieś jeszcze dalej?
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w Olsztynie

pushupek
pushupek - 2008-05-31 17:49
hejhej.pozdrowienia ze slonecznego dublina.

Radoscslawiacy
Radoscslawiacy - 2008-06-01 11:51
:)i spowitego dzis deszczowymi chmurami leeds widze ze dzis 100 dzien waszej podrozy zaraz to uczcze z rana szklanka herbaty i kawalkiem jakiegos wypieku.pozdrawiam