Geoblog.pl    kaparynio    Podróże    Azja 2008 a moze wiecej...........    Z Varanasi do Kathmandu/ Nareszcie w Nepalu!

Z Varanasi do Kathmandu/ Nareszcie w Nepalu!

Nepal
Nepal, Kathmandu

W swietym miescie Varanasi spedzilismy 2 dni bylo to zdecydowanie miasto ktore zroblio na nas najwieksze wrazenie w Indiach (relacje zostawie Karinie)/.
Ale najwazniejsze ze po 26 dniach jestesmy w Nepalu !!! Podroz z Varanasi z malymi przygodami zamiast planowanych 16 wyszlo 26 godzin w kolejnosci riksza,pociag,autobus, jeep/ Droga od granicy do Kathmandu mimo ze w wiekszosci po ciemku zapierala dech ( gory rzeki przepascie ) a zasypjajacy kierowca dodawal tylko adrenaliny ;) do Ktm dojezdamy ok 2 w nocy dobijamy sie do hostelu bo wszystko pozamykane z braku wolnych miejsc spimy w 8 osob w jednym pokoju znowu mocno miedzynarodowe towarzystwo z jednego Jeepa zintegrowane wspolnym budzeniem kierowcy. Pierwsze wrazenia z KTm czysto w porownaniu z Indiami nikt nie zaczepia nie chce sprzedac zawiesc oprowadzic wymasowac itd,,,,,,,,,,,,,,, I czuc juz klimat Himalajow.
Nie bede sie rozpisywal czas szukac szerpow na treking, kajakow na splyw,rowerow na downhill, autobusu do Tybetu.......................
pozdrawiamy, calujemy ,sciskamy

bolerkowie
bolerkowie - 2008-03-19 13:03
Kathmandu! sledzimy Was codziennie, ale czekalismy juz niecierpliwie na Nepal! :)
Pozdrawiamy i daniel zabrania wchodzic na osmiotysiecznik bez niego!:) Buziaki!

Rodzice
Rodzice - 2008-03-19 23:29
Cuda się zdarzają, a marzenia się spełniają.Wspieramy Was duchowo w tej cudownej podróży
Pozdrowienia i gorące buziaki

Bożenka Józek i Asia :)
Bożenka Józek i Asia :) - 2008-03-20 22:34
Cześć nasze słońca :) u nas śnieżna Wielkanoc :D a jak ze zdjęć wywnioskowaliśmy w Waszych seruchach 100 stopni C :)
pozdrawiamy i całujemy oraz ściskamy

zabka
zabka - 2008-03-21 22:27
Kochani piękne fotki Pawełku mam nadzieje ze po powrocie szefowie zostaną dziatkami hihi buziaczki

Tomek i Bubu
Tomek i Bubu - 2008-03-21 23:00
aaaaaleeee wam zazdroszcze!:) Cudowna pozdroz, cieszcie sie soba i nowo poznawanymi miejscami...A ja czekam na fotki z himalajow hehe:) Goraco pozdrawiam!