Geoblog.pl    kaparynio    Podróże    Azja 2008 a moze wiecej...........    Jedziemy zobaczyc to co trzeba zobaczyc

Jedziemy zobaczyc to co trzeba zobaczyc

Indie
Indie, Āgra

Bardzo sceptycznie podchodzilem do Taj Mahal wkoncu dalem przekonac sie Karinie ze cud swiata monument milosci trzeba zobaczyc i Warto bylo! W drodze powrotnej do delhi zachaczamy o miejsce gdzie urodzil sie Kriszna(Mathura ) zdecydowanie mocne przezycie no i bylismy jedynymi bialymi, miejsce malo turystyczne.

Zaczyna rysowac sie nam plan podrozy juz dzisaj albo jutro 36 godzin pociagiem do Madrasu an potem na Andamany.
Zdjecia wkrotce

Kams
Kams - 2008-02-26 14:03
Kochani KaPaRynio!!!
Gdziekolwiek by Was nogi nie poniosly zycze Wam szerokiej drogi i cudnej pogody, bo po tej Anglii, deszczu juz pewnie macie dosc. Wiecie co? Tak sie ciesze Waszym szczesciem i nie chodzi tu tylko o te podroz. Milo obserwowac pary takie jak Wasza: wspolne pasje, marzenia. Moj maz powiedzialby: SOULMATES. To slowo chyba najlepiej oddaje Wasze uczucie.
Prosze o zdjecia, bo juz nie moge sie doczekac, zeby zobaczyc Was a w tle Taj Mahal. I dobrze Karina, ze go tam zaciagnelas, bo w koncu "kobitka" jestes i nie wiadomo, kiedy jeszcze raz staniecie oboje w poblizu Swiatyni Milosci.
Uwazajcie na siebie i cieszcie sie ta wyprawa kazdego dnia, kadej godziny i minuty, bo zaslugujecie na to oboje.
Caluski. Wymeldowuje sie z pokladu, ale bede pilnie obserwowac Wasze akcje.

Kamila Zbróg-Stimson
Kamila Zbróg-Stimson - 2008-02-26 14:05
Zapomnialam sie podpisac, bo pewnie nie wiecie kto to wszystko nabazgral.